söndag 28 juni 2009

Söndag!!


Vad ska man säga då börjar helgen närma sig sin slut men men det är bara och köra på för de flesta för om ca en vecka börjar semstern för de flesta. Själv ska jag ta en semester senare i aug. pga omständigheterna, men klagar inte ;)
Varför inte njuta så mycket som det går här hemma medans det är så pass fint ute!
Helgen som gick var hur bra som helst, bra drag och otroligt trevliga gäster som alltid. Inte helt fel och starta dagen vid stranden med ett glas rosé för därefter grilla/umgås med nära och kära för att sedan avsluta kvällen/natten på BJ hehe
Igår så tappade jag hakan totalt när jag sprang runt, runt 02.00 så ser jag en viss Josefin smyga fram från ingenstans hehe det måste ha varit över minst 10 månader sedan sist damen gästade oss, men så som många vet har hon fått en dotter Sindy (nöjd Fredde?) hehe
Hoppas på flera sådana överraskningar i fortsättningen också, gäller fredrik också hehe

Nej nu ska jag vidare och njuta mer av solen!
Tack för en underbar helg alla ni som deltog!
Vi ses inom kort ;)

1 kommentar:

Fredrik Envier sa...

Jag är faktiskt överlycklig över vår vackra dotter. Ska bli mig ett stort nöje att ta hand om alla rötägg som kommer vilja lägga vantarna på henne när hon kommer upp i mogen ålder.

Vem vet, nästa helg kanske det är jag som stövlar in...ska dock akta mig för tv'n som min vackra fru försökte skalla.