tisdag 19 maj 2009

Tisdag!


Jopp då var det tisdag igen då, dagarna kommer och går snabbare än blixten! Man hinner knappt med men ska försöka njuta av varje sekund, det ska alla göra njuta så gott det går! Livet är för kort för att vara bitter och sur "lägg det på minnet" ;)

Hur mycket än jag säger att jag ska skärpa mig och blogga mer så blir det värre så denne gång säger jag inget och låter allt flyta på, alla behöver väl pauser ibland då och då eller?!

Dagens goda gärning var byte av brevlådan som gjordes, tog sin lilla tid men nu sitter den på plats stilrent, tur att man är lite händig bara lite haha Vi får se vad som komma skall ske resten av dagen ett par rundor ute i stan möta upp några vänner, fika kanske bio?!

Kvällen/natten ska man tillbringa tiden här på BJ och se till att allt flyter på, skivorna tar sin lilla tid men det är roligt :)

Nu ska jag röra mig ut....
Ciao ciao

1 kommentar:

Fröken Drake sa...

Jaa det får inte dröja för länge iallafall för disco-benen vill ju röra på sig snart!!!