tisdag 14 april 2009

BankeN-SynsaM-IkeA



Först på tur var det bj och efter var det gå iväg till banken och fixa och trixa. Skulle slänga in lite pengar, när det blev min tur på självinsättningen så var maskinen full och tog inte emot några sedlar (sådan tur som jag har). Blev så gott som tvungen och ta en nummerlapp, på skylten stod det "870" på min lapp stod det "885" jaaaaa då kändes det som att man skulle få spendera halva tiden i banken men har aldrig sett bankmännen jobba så fort som de gjorde då. Det tog knappt 10 min innan det var min tur. Hur ofta sker detta, aldrig =P

Sedan tog man en tur förbi synsam för att köpa ett par glasögon som jag hade sett men icke, de var sålda nu får jag leta vidare igen. Det är inte det lättaste ;P

Därefter blev det IKEA, för köp av lite små byråer till kontoret! Efter massa o moment så lyckades vi ta oss därifrån med massa byråer, damn imorgon ska vi sätta ihop allt *suck suck* men det ska vi klara ;)

1 kommentar:

åsa sa...

Vad var det för bågar du ville ha? Hälsningar Åsa m glasögonbloggen