onsdag 15 april 2009

Slut slut...

Nu känner jag mig helt utmattad efter en hel dags jobb med lägenheten, slut som människa haha men men ska försöka ta igen mig snart, lite smått och gött och bilder kommer att dyka upp imorgon för just nu orkar jag knappt hålla upp ögonen. Mycket städ, slängt en hel del saker, tömt källarförrådet och diskat, möblerat, tvättat osv......

Men nu är det vila på allra högsta nivå som gäller för imorgon ska man köra på där igen men det blir mest möblering, val av gardiner, lakan, täcke, kudden mm som gäller! Aja nu får det vara nog, see hörs imorgon bitti...

Bye bye...

2 kommentarer:

nicolas sa...

vad jobbar du med?

Kaveh sa...

Jo jag jobbar på en nattklubb här i Uppsala, lite allt i allo kan man säga. Har hand om borden, foto, listan, lite vardagligt jobb och sånt =)