onsdag 1 april 2009

Onsdag!

April månad kunde inte ha startat bättre än så, sjukt fint väder ute sol och en vårkänsla på topp. Inte nog med det så ska veckan fortsätta så hela vägen ut, imorgon blir det värmare och på fredag ska det vara minimum 15 plusgrader, vi välkomnar våren med öppna armar. Visst är det så mycket bättre nu när det är ljust ute och man slipper snön?

Aja idag blev det tidig uppgång för att el-killen skulle fixa det sista hela 07.30 shit jag var helt död, kort inpå bestämde jag med att sätta på mig träningskläderna för att göra nå vettigt nu när man är uppe så dags så man traskade sig ner till SATS och körde en ordentlig konditionspass. första 10 min gäspade man duktigt mycket men därefter flöt det på bara. På väg hem träffade jag Josefin och Fredrik, bestämde en lunch tillsammans för denne dag! Det kommer att bli lika trevligt som alltid :]
haha kommer nog aldrig glömma blicken som Fredde hade när jag körde efter honom till Josefins jobb där han skulle släppa av henne haha kände sig förföljd kanske?! Det har hänt mig också men men =P

Inga kommentarer: