tisdag 14 oktober 2008

Hej,

Då var det dags för ännu en person och börja blogga eller försöka sig till det, nämligen jag, det var det sista världen saknade! Tacka mr. Fredrik för detta :)
Vi får se hur pass bra man är på detta. Ska försöka och vara duktig och skriva vardagligt här, but you never know.

Man kan väl starta med hur denne dag sett ut för min del, då man inte gjort ett dugg, ringt några samtal ang. lite happenings på BJ och sedan suttit och fikat med två vänner. Vi har diskuterat allt från hur helgen varit till finanskrisen som är på väg och återhämta sig, fast det är låååååångt dit. Vi håller tummarna och önskar det bästa speciellt för Bobbys skull!

Senare ska man kanske ut och lira innebandy med ett gäng vänner, oklart just nu! Det var inte igår man lirade! Mer info kommer senare!

Detta får räcka som första inlägg för dagen ;)

Ciao*

3 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Bra jobbat gubben! Jag ser fram emot att följa den här bloggen. Få styr på bilder också så ska du se att folket kommer flockas... Ska ge dig lite seriösa tips sen.

Josefin sa...

men å din gulliga människa,guuuud va kul att du börjat blogga..jag länkar direkt.Och vilken ära att du länka till min;)det tackar jag alldeles särskilt för..puss vännen!ses på Lördag för övrigt!!!!Tjohoooo

Kaveh sa...

Jag ska göra så gött jag kan!
Första månaden lär vara den svåraste hehe men men ska försöka och skriva så lite mindre om mig själv och skriva om annat också. ;)
Vi ses snart! Puss&Kram