fredag 17 oktober 2008


Idag var det dags för klippning. Lika trevligt som alltid och träffa henne och prata massa. Jag vart ca 10 min sen (förlåt Josefin) sedan var det bara och sätta sig ned och bli klippt. Jag bestämmer aldrig något, alltid när Mrs. J frågar hur jag vill ha det så blir svaret: "Gör som du vill och känner för, försökskanin" That's me....
Hon gjorde ett bra jobb som alltid med håret, super nöjd som alltid! Hon kan sin grej med andra ord :)

Man har blivit riktig nörd på att ta bilder hela tiden under vardags också, allt efter man skapat bloggen. Skoj, men man behöver inte skriva om sig själv hela tiden. Snart ska vi ändra på det.




Efter Mrs. J klippte till mig haha så gick man iväg till Birger och små planerade inför 007 festen.

Det kommer att bli bra, finns massa saker och göra till dess men men det ska vi kunna ordna upp.



Dream Team " Rikard, Alexander & meeee" haha nej men vi ska säga till att alla har det bra under kvällen/natten. Ingen ska känna sig utanför eller bli besviken. Boka upp den 1:a sedan kör vi.

Mer info kommer senare....


Nu sitter man hemma och vilar upp sig till max, svara på några sms och kikar på tv. Man klagar inte. Ser ut och bli galet ikväll, som alltid! Fredagar är guld, lördagar kanon! Vad mer begär man, har ingen annan och tacka förrutom alla underbara gäster som kommer förbi och partar på som aldrig förr. Stort tack till er alla.


Ses i vimlet....

Inga kommentarer: