onsdag 15 oktober 2008

Tycker att man varit ganska så flytig här, men men lååångt kvar innan man når toppen som 2 andra personer. Ni vet vilka ni är.

Undra varför det är inne med svordomar bland de flesta ungdomarna. T.e.x. under eftermiddagen står man och väntar på middagssällskapet, ca 2 m från mig står det ca sju ungdomar (tjejer & killar) runt 13 års åldern och pratar med varandra! Jag kunde inte undgå att i princip vartannat ord var någon typ av svordom, kan ge ett ex. tjejen säger till killen: Hörrö F*tt Andreas H*ra dig för F*n inte! *asg*


Eller när en av de pratade i mobilen: Din lilla K*khuvud, du är F*n inte klar i huvud. Sluta bete dig som en H*ra o.s.v.

Så långt jag kommer ihåg så var det aldrig så populärt med svordomar när man själv var yngre, inte ens bland de som var sk värstingar, nu låter det som att man är 40 men icke :)
Aja man får hoppas på att de växer ifrån det, men men alla får leva som de vill! Man får hoppas på det bästa för de alla =)

Förresten så kom man på att jag måste boka en klippningstid snart. Kikar förbi Ragdolls imorgon för att se när man kan hoppa förbi och bli klippt, så vad är mer passande än att ha en bild på Mrs. J när hon friserar om mig. Bilden är från den 7e juni där Kaveh blev en korthårig grabb, tack Josefin jag är super nöjd med det och alla som man träffat tycker att kort hår passar mig bäst ;) historien om hur detta gick till kan jag återkomma med senare. Nu ska se vad man kan hitta på under denne kväll.

Bye...

4 kommentarer:

Josefin sa...

Jag bara älskar att bli kallad miss J....störtskönt ju!Kom förbi lr ring mig så fixar vi din frisyr,e ledig Fredag men e på plats och har egen hårvård,så jag hjälper dig gärna då...
Stor kram duktiga bloggmänniska!

Anonym sa...

Tycker jag låter mkt spännande det där med historien om hur det gick till:-) Väntar nyfiket, Puss

Kaveh sa...

hehe det kommer ;)

Anonym sa...

nä men svordomar är inte coolt, det är bara obildat..och lite barnsligt...men sen va de inte så gamla heller...hehe