torsdag 6 november 2008

Bravo Victor!


Det var inte illa Mr. Victor Nordelöf, bra kört!
Du har utvecklats och nu är du med i en artikel som bara handlar om dig och självklart sprit som du älskar så pass mycket. Damn frågade en liten fråga om en champagne då fick man höra hela champagnens historia haha
Spelar inget roll om vad det är sprit/öl/vin o.s.v. Victor kan allt, tro mig jag vet och för den delen de som jobbat med honom också! Han är klart en av de bästa och roligaste personerna som jag jobbat med.
Du är en legend bland oss ;)

Jag önskar honom all lycka i framtiden.

Ni kommer fram till artikeln genom att klicka här!

PS. I bilden finns det ett få tal bilder från hans tid på Birger Jarl, det finns massor av andra bilder också men jag orkade inte gå igenom alla bilder ;) "Klicka på den så får ni se den i större format"

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahahah!!! fyfan! bästa avsugningen på länge ;)

vi ses på juldagen, brorsan...

och vad säger man "tack" eller "hjälp" hahahaha

ta hand om dig för fan!