fredag 7 november 2008

Fika med Nathalie!

Efter en trevlig lunch så sprang man iväg och mötte upp Nathalie! Vi hade bestämt och ta en fika idag och så blev fallet. Mycket trevligt som alltid! Denne gång fick det bli Barista vi gästade över en latté "med ekologiskt mjölk i" haha


Vi pratade om allt allt allt som man kunde komma på.
Allmänt livet med andra ord!
Det var skoj att höra att damen jobbar på Åhléns i sthlm och här i uppsala också fast jag kommer inte ihåg namnet men ska ta reda på det så kan ni besöka henne där, få behandling, råd och tips för att få sundare liv!
Vi pratade om framtiden, planerna och självklart alla partyn! Nathalie är ju stammis hos oss, kommer så ofta hon kan! Klackarna i taket och party all night long, det gillar vi ;)
Nu ska man börja göra sig iordning för denne kvälls bravader!
Tjing...

1 kommentar:

Anonym sa...

vad söt du är...sen om jag ska tipsa om sundare liv vet jag inte...men bra produkter iaf! Jag tror inte att shots och sporadiska gymbesök som jag sysslar med är att rekommender! puss /N