fredag 28 november 2008

Problem Solver!!



Kära Fredrik,

Jag funderade lite över det inlägg som du skrev tidigare om "Bastuklubben" och har hittat en bra lösning som passar perfekt.

Du behöver inte vara orolig över något alls, drick så mycket du vill och ta upp tvålen så många ggr du vill utan att ens tänka på konsekvenserna! Det enda du behöver är en champangekork och en fil. Sedan resten kan du lista ut själv!

Varför en fil? Jo för att om korken förmodan är obekväm så kan du fila ner den tills det inte är allt för obekväm! Sedan behöver du inte vara orolig över något alls, inget kan komma in och inget kan komma ut!

För mindre än 70,- har du en säker kväll/natt framför dig! No Worries ;)

Kostnader:

Fil 30,-

Champange 39,-

Ha en kanon kväll och på återhörande!

-----------------------------------------------------------

Med vänliga hälsningar

Kaveh

3 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Hahahahaha... Skeva människa. Jag säger som Falken brukar säga "Mitt hål är enkelriktat, där kommer inget in, det kommer bara ut grejer..."

Kaveh sa...

hahaha den bjuder jag på ;)
Men erkänn att det var ganska bra idé! Säkerhetsåtgärder hahaa

Josefin sa...

haha jag tycker idén va grym!
Akta er för Fredrik som intar Bj ikväll..and god I wish I was there...Puss och trevlig afton;)