söndag 23 november 2008

Söndag!


Idag har jag tagit en längre pause, men nu ska det skrivas lite här =)
Gårdagen var kärleksfullt, på dagen var jag och Rikard ute och härjade runt i stan och på kvällen var det jobb för fulla muggar.

Allt gick bra tills en tjej snubblade till och spillde halva sin White Russian på min kamera.
Kameran klarade sig utomordentligt bra, men kladdig som aldrig förr. Men men kameran ska tåla lite mer ;)

Hade den med på golfbanan för ca ett år sedan, mitt på banan började ösa ner regn då slängde man sig in i golfbilen och åkte till klubbhuset. När jag väl var framme så hade kameran badat i vatten under ett bra tag. Så väl när jag är inne så rinner det bara vatten ur kameran, man låter den torka sedan fungerar den igen! Trodde det aldrig, men har man tur så har man det ;)

Nog snack om kameran!
Nu ska vi se vad denne kväll har och erbjuda....

Inga kommentarer: