söndag 18 januari 2009

Bra kört 3!



Igår var jag såååå less på mobilen och självaste tre, strul på allra högsta nivå! De är helt värdelösa, har en företagsabonnemang och då ska man kunna få hjälp så mycket det går men icke, kundtjänsten har öppet mån-fre under en begränsad tid!!!
En del sms som skickades till mig igår kom inte ens fram (fast än att dessa var levererat) och många många försökte skicka men då kom det fram en text "Sändning misslyckad"!!

Senaste halvåret har det krånglat som aldrig förr, ringt och gnällt då har de tagit lite info och sagt att de ska kika närmare på problemet men det har ju för f*n inte hänt ett skit. Ringde tidigare idag till kundtjänsten igen och fick samma frågor som jag besvarade och de sade: Vi ska titta närmare på problemet och ringa tillbaks under den kommande veckan!

Försökte ringa många många många ggr igår men icke, kom inte fram så fort jag kom fram så sa det klick och jag var bort kopplad. Ringde från ett annat tre mobil då kom jag fram direkt men tyvärr så var det sent så de kunde inte hjälpa mig.

Så less på det så snart snart blir det bara och byta abonnemang! Kanske byter nummer direkt också så slipper jag höra att det kan vara fel för att du använder ett nummer som tidigare används på ett annat abonnemang, vem vet!Ska sura ett tag till ;/

Inga kommentarer: