torsdag 29 januari 2009

Spotify!


Då föll jag också för grupptrycket och har öppnat ett spotify konto! Det är väl ganska bra tjänst, men helt värdelös för min del för jag kan "absolut" inga låtar på namn haha känner igen de när jag hör dessa men inte mer! Ska vara pain och fråga Johan, Perra, Dejan, Daniel, Sebastian & Victor om vilka låtar de lirar hela tiden för därefter anteckan dessa haha


Lite avbrott här och där efter ett antal låtar också men det kan jag leva med! Undra hur länge det dröjjer innan de tar bort denne tjänst när artisterna klagar. För jag tror att de kommer att göra det lite senare...

3 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Då ska jag lära dig gamle vän. Med spotify kan du dels använda dig av playlists som folk delar med sig av på nätet, det finns fullt av dem.

Tips två är att du kan gå via album, samlingsskivor m.m. På så vis hitta populära och bra låtar! :) Jag är precis som du värdelös på låtar, om möjligt värre till och med...

Kaveh sa...

Tack,jag kan säga på rak arm att "jag är katastrof" haha

Men vi bordet kanske bilda en grupp haha

Anonym sa...

Heej på dig. de va ett tag sen hehe. Med mig är det bara fint tack. själv=)? gör du nu förtiden ? kramar