fredag 23 januari 2009

Party Like A Rockstar!

Idag har det verkligen tagit sin tid och bli människa igen, halvutslagen hemma! Det är priset man får betala för en härlig ute kväll/natt, det kan jag leva med. Start hos Erik med Richard, Lange och Saman (som senare var tvungen och rycka in och jobba). Där flödade det med drinkar, livsfarligt eftersom att vi drinkarna var skapligt starka men smakade bara saft haha
Efter ett par timmar tog vi en taxi ner till stocken och ooooo my lord, sjukt mycket folk! Fast det var ju väntad eftersom att det är nollningarna på allra högsta nivå! Märks ganska mycket ute i stan också!

Träffade på Isak & Anousheh där också, lika snälla som alltid!

Runt 00:30 så lyckades jag tappa bort alla och drog mig till Oasia som hade ny premiär, bra tryck och mycket folk. Men undra om inte jag och Mona rocka mest av alla! Shit skämms nu när jag tänker efter vart man stod och hoppade haha Därfter gjorde jag en snabbvisit på både Bullitt & Firman. Måste bli skärpning och gå tidigare till dessa sistnämnda platser, det ska ordnas upp!

Aja vid 02:50 så märkte jag att "Jag måste hem" damn vill inte ens tänka på hur packad jag var, men men ska man festa så ska man göra det ordentligt eller?!

Inga kommentarer: