fredag 9 januari 2009

Torsdagen@BJ!

Satt och fikade med Danne, Bobby och Erik på bj under eftermiddagen. Var ju ett tag sedan man fick prata med herr RedBull och Mr. Pilot! Efter en kort stund så kom herr André in med lilla Petronella, lika gullig och busig som alltid fast kanske extra busig idag. Blev helt paff när André sade till henne och gå till mig utan att peka eller titta på mig så kom hon fram, trodde inte att hon skulle göra det eftersom att vi inte ses så pass ofta! Man ska inte underskatta småbarns minne.

En kort stund därefter åkte jag och Erik till Babyland för att inhandla lillens nya bilbarnstol, André kunde ju inte bara lämna henne där!
Vad har man vänner till?!
Efter 30 min var vi tillbaks till bj med bilbarnstolen, så nu kommer hon att kunna åka hur mycket bil som helst, jag gillade det när jag var i hennes ålder! Det har mamma och pappa sagt så det är så =P

Inga kommentarer: