fredag 9 januari 2009

Tidigare idag!



Så var det dags igen, efter en tids borttappande av dagarna så är man igång igen. Alla dessa röda dagar får en och tappa bort allt t.o.m. huvud! Efter juldagen/nyårsafton/trettondagen visste jag knappast vad jag hette eller vad det var för dag. Men men vilken tur det inte är på detta vis varje månad, då skulle man bli galen tillslut haha

Aja nu ska jag sluta gnälla och skriva lite istället! Hade bestämt lunchdejt med Fredrik idag och det blev en goooo burgare på Texas Long Horn. Trevligt var det, hade en del snack om P-böter och vardagen. Sedan såg vi alla bilisters favorit P-snubbe "Piskan" som alla fruktar. Bestämmer han sig för att ge böter så gör han det, spelar ingen roll vilka ursäkter man har. Sett honom sätta P-lappar på budbilar också, då kan jag lova er att det blev tjafs mellan han och föraren men han gav sig inte och gick därifrån när han skrivit klart bötern!

Därefter tillbringade man en del av tiden på bj, lite förbredelse inför morgondagens event som äger rum på slottsbacken först och därefter hos oss. Läs mer om det >>>här<<<!
Finns en del och pyssla med, tur att jag slipper fixa med allt, små hälper lite bara ;)

Nu ska jag försöka vila lite innan plikten kallar på en!
Ciao ciao...

Inga kommentarer: