söndag 4 januari 2009

Starten på 09!

Då var första helgen i den nya året avklarat! Allt har varit perfekt förutom att jag har åkt på en förkylning som vägrar och gå över, börjar bli less på apelsiner och kiwin. Men men ska trycka i mig mer bara för att, princip sak säger vi!

Igår natt var nog kallaste natten under senaste månaderna, -14° *brrr* var full påklädd men på något underligt vis kröp kylan in i jackan. Är imponerad av de personer som stod på gården och dansade när det var så kallt, själv undvek jag utsidan och höll mig inne i värmen haha nu ska jag sluta gnälla på vädret! Allt rullade på sjukt bra på BJ, mycket folk och härlig party! Vem trodde att det skulle finnas så många party sugna själar ute två dagar efter nyårsafton!
Säger bara kör kör kör.
Nu blir det vila idag och massa planering till nästa helg, speciellt på lördag!

Inga kommentarer: