söndag 25 januari 2009

Jopp!



Sådär ja, nu börjar helgen gå mot sitt slut och jag är avslappnad till max. Lite vila skadar aldrig efter denne helgs bravader, med andra ord jobb jobb jobb! Två klockrena dagar på BJ där man inte kunde andas en sekund, en del och stå i! Men jag klagar inte, jag och Sanna fick minsann jobba igår, helrör här, skumpa där, läsk, juice, is, cigg ja you name it! Vi satt duktigt i skiten ett bra tag men med ett leende så försvann all stress och vi öste på. Testa det själv när du är stressad till max, le lite samtidigt då märker du att allt fungerar mycket bättre. Både hade det sjukt bra, gästerna var super trevliga och nöjda med all service (ta åt dig Sanna). Vad ska man säga "Dream team" eller?!

I och med detta så blev det ingen fotande för min del, panik ringde och tillslut kunda jag fixa en fotograf mitt i allt och då blev det full konsentration på borden, serva, hjälpa och trixa lite.

Stort tack till alla gäster och personal!
Snart är det helg igen ;)

Inga kommentarer: