onsdag 28 januari 2009

Såja!


Då börjar denne dag ta sig mot sin slut! Allt har bara rullat på, lite besök på BJ tidigare idag (lite jobb snack och fika) sedan begav jag mig hem till föräldrarna för att hjälpa till och förbreda lite till kvällens middag.

Ylva kom förbi runt 17 lika söt & fin som alltid. Hon hade med sig en jätte fin orkidé med en super söt kruka till mamma min för att hon fyllde år tidigare i veckan! Det uppskattades på allra högsta nivå från hennes del, orkidéer är hennes favorit.

Middagen gick bra, satt sedan och var sociala här hemma, typ smått tvingad och kika på Top Modell men jag klagar inte. Sedan Körde jag hem lillen och är åter hemma igen.

It was a damn nice day, men saknar lillen nu!
Aja imorgon är en ny dag då ses vi igen hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ska va glá att du fick se TopModell, en annan jobbade :P

Kaveh sa...

hehe jo, inte nog med det så fick jag reda på vem som vinner hela också :P