tisdag 3 februari 2009

Åhlens!


Då var halva denne dag avklarad, snabbvisit på bj sedan hade vi lunchmöte med Josef & Eva! Lite smått och gött som kommer att ske snart. Märkt att jag använder uttrycket "smått och gott" väldigt ofta, kanske ska vara lite mindre hemlighetsfull haha

Vi åt på Åhlens, det blev vegetarisk buffé inte helt fel! Men deras salladsbord tog priset, många andra borde satsa på det också istället för att ha 2 saker och välja bland. Där hade man minst 8 olika saker och välja bland, gött var det.Nu ska jag köra lite design på en hemsida, idag känner jag mig fantasilös! Men får hoppas på att man kommer igång så väl när man satt sig in i det hela ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt hehe :) jag pluggar till undersköteska nu o jobba när ja vill men det bli inte ofta hehe. kramar

Anonym sa...

Åhlens :S Kan man äta där?

Kaveh sa...

Absolut, högst upp längst in ;)

Anonym sa...

Oj. då måste jag gå dit någon gång. lite pinsamt att säga att jag bott i Uppsala hela livet nästan :/

Kaveh sa...

Det tycker jag, men var inte orolig förr har det inte haft nå vidare mat ;)