måndag 23 februari 2009

The day!


Måndagarna är den härligaste dagen under veckan........eller inte! Man är trög startad som människa och det tar sin lilla tid och komma på att oj nu börjar veckan på allvar! Fast en annan har 3 sk måndagar! Först har vi självaste måndagen sedan fre & lör också, men jag klagar inte bara att köra på så det ryker, är man missnöjd har man hamnat fel! Nöjdare kan jag inte vara för jag älskar detta!
Jag kan inte säga att man åstadkommit mycket idag, eller jo jag körde första träningen idag efter hela 8 månaders uppehåll (kors i taket), eller kanske skämmmmms på mig som slappat under dessa månader! Men nu blir det annat, fasta måltid/sömntider och självklart träning på allra högsta nivå fast stegvis uppåt. Kör förbränning nu under 2 v sedan får vikterna göra lite nytta, inte min favorit men det behövs också ;) Nya tider nu...

1 kommentar:

Fredrik Envier sa...

Har du slutat följa min blogg kompis? Såg att ditt lilla ansikte försvann där idag... :(