söndag 8 februari 2009

Lördagen "Veronica Maggio"!


Lördagens bloggande uteblev helt och hållet pga lathet och en del jobb! Mobilen gick värm tror inte att det gick 10 min utan att det pep till hela tiden, men det är inget jag klagar över för om jag gjorde det så är jag i fel yrke =P

Vaknade förvisso lite efter 12, efter någon timme var jag på bj och körde igång. Lite social tid med vänner och därefter kallade plikten (eller den gjorde det hela tiden under dagen)! Denne kväll hade vi premiär av vår nya lounge/veranda och Mrs. Veronica Maggio på scen. Sjukt bra tryck, gästerna var super nöjda med henne och inte minst vi också. Hon är en riktigt trevlig tjej hon, förvisso brkar hon vara hos oss och festa då och då men man hinner aldrig stå och prata då. Efter uppträdandet så begav hon sig ut till golvet och började parta på!

Lördagen var inget annat än en lyckad premiär kväll eller med andra ord "kanon kväll", kö redan vid 22 och fullt ös på alla!
Tack till er alla som gjorde detta möjligt, gäster, artister & personal.

Inga kommentarer: