onsdag 4 februari 2009

Gäsp!


Morgon morgon en onsdags morgon, lite små trött och seg men sånt som man får ta. Denne morgon startade med att jag åkte ifrån damen Ylva. Åkte direkt efter innebandyn till henne. Lillen hade lite smått ont i halsen och hostade så jag försökte ta hand om henne, minsta man kan göra!

Kom hem runt 08, före besökte jag willys för att handla lite små saker. Tur att det inte var nå folk inne i butiken, hade nog skrämt folk för livet haha

Nu dricker jag en kopp kaffe igen (!!) och försöker att vakna upp, det går segt kan jag lova. Sova får man göra inatt. Nu hoppas vi på lite sol och en underbar dag eller?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du kunde sova lite iaf, har lite dåligt samvete över att jag höll dig vaken hela natten med min hosta =/

Kaveh sa...

Det ska du inte ha gumman, jag somnade direkt efter dig sweetie ;)