onsdag 4 februari 2009

3 har gjort det igen igen igen!

"Jag vet att jag använt bilden flera ggr men hittar ingen klockrenare bild än detta och inte nog med det så har jag gjort den själv!"

Nu är jag verkligen less, 3 (mobil bolaget) har lyckats igen under en och samma vecka! Först helt utan teckning under 23h och nu kan jag och många andra inte ringa. Inte nog med det så bryts inkommande samtalen helt efter en signal också.. Alltså lever vi i 70 talet eller? Borde man inte vara bredd på att vissa saker kan hända? Då ska man väl ha andra plan som man kan sätta i verkan omedelbart när man får minsta känningen av ett problem....

Nu kommer de verkligen förlora många kunder i Uppland om inte de lyckas lura till folk fria minuter/sms/mms eller mobilt bredband! Hoppas verkligen inte att någon går på det och förlänger med de....

Läs mer om strulen jag haft HÄR & HÄR!

2 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Mest tragiska är väl att om man har ett privatabonnemang så får man finna sig i avbrott. Har man företagsabonnemang vilket du kanske har, kan man ställa betydligt högre krav och kräva kompensation.

Vad är dock en skälig kompensation för 24 timmar utan fungerande telefon i dagens samhälle? Priset anser jag vara ganska högt!

Kaveh sa...

Jo absolut, tro mig jag ska ställa massa krav! Har företagsabonnemang så de kommer inte undan så lätt. Jag ska lätta på trycket snart snart de ska nog få se hehe har lite mer än 5 månader kvar på abonnemanget!!