måndag 23 februari 2009

Söndag!


Gårdagen var den slappaste dagen under hela veckan. Små samtal om bortglömda saker (vet ej varför gästerna ringer mig då jag jobbar ju inte varje dag) men jag ställer självklart upp och hjälper så gott jag kan typ ber de ringa till bygget under kontorstid dagen efter hehe

På kvällen var det social tid med lilla Ylva för fulla muggar, bestämde tidigt att vi skulle på bio och se på "BOLT 3-D" en av de bättre animerade filmerna som gjorts. Skoj att de börjat köra lite 3-D filmer nu, lite annorlunda upplevelse! Men filmen är rolig och dramatiskt det är bara ett måste för alla, ni blir ej missnöjda! Trailern är ganska lång men spola fram 1:07 så får ni se en av de roliga delarna av filmen ;)
Tack för sällskapet Mrs. Y mysigt och trevligt som alltid!



2 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Tja gubben! Två frågor. 1. Var filmen värd att se i 3D? 2. Fanns den svenska versionen i 3D också?

Ska nämligen gå med Elliot nu i veckan, så jag funderar på att köra 3D förutsatt att den finns på svenska.

Kaveh sa...

Tja,
Den var helt okey, men ta den vanliga för det var inte många effekter med i filmen. Fast de kommande filmerna kommer att bli grymma ;)
Jag tror inte att svenska versionen finns på 3D tyvärr!

:]