onsdag 25 februari 2009

Förmiddag!


Denne onsdag säger två saker "Löning & att halva jobb veckan är avklarad"....
Skönt skönt, kan det bli bättre?! Tror icke det, snart är det helg och då har man en del tid och spendera lite pengar på allt som man tänkt och köpa eller kanske en del!


Själv startade jag denne dag med att befinna mig på gymmet vid 09:30, kan inte vara mer än stolt över mig själv! Som sagt det är andra tider nu ;) Lite lugn och ro på gymmet skadar inte, bästa tiden är att träna under förmiddagen då slipper man kaoset & självklart köerna, med andra ord får du ut mer av träningen! Samtidigt när träningen dragit igång har kosten ändrat sig lite också nu är det mer kött & grönsaker och mindre bröd/ris/pasta! Kolhydrater kan man börja äta mer av senare nu är det hög protein intag som gäller! Bort med läsk/godis/chips och in med fasta måltider och självklart sömn också, kan inte vara mer än nyttigt :]


Under förmiddagen hann man med en bankbesök också, måste fixa och trixa lite där! Räntan har ju sjunkit drastiskt under den senaste månaden. Jämfört med okt-nov då den låg över 6% damn det var mycket och kändes i kontot också. Jag var nog inte ensam om detta eller?!
Den som spar har, men fy skämmmmms på mig som lever i nuet haha

Inga kommentarer: