onsdag 18 februari 2009

Tack Nathalie!

Jobbet tog sin lilla tid, ett par samtal/mail sedan var det klart. Lite diskussioner och social tid ska man ha varje dag annars kan man inte överleva, i varje fall vad det gäller mig! Just därför kan jag inte sitta i ett kontor hela dagarna och jobba då skulle jag dö. Måste måste träffa folk, fast söndagarna är en dag för sig.

Efter jobbet blev det fika med Nathalie, trevligt som alltid! Hon skulle välja ut ett par ansiktskrämer som jag frågade efter senast eftersom att de andra som jag hade var slut. Hon var så gullig och kom ihåg det och tog med sig de, du är guldvärd miss! Dermalogicas ansiktsprodukter är klockrena, nu ska vi börja ta hand om ansiktet åter igen.

Ett par ämnen som vi pratade om återkommer jag till senare, nu måste jag iväg!

1 kommentar:

Tessan sa...

hej vännen
du har en liten utmaning att hämta på min blogg ;)