onsdag 11 februari 2009

Byggare Bob!

Idag har man agerat byggare hos mig med hjälp av pappa min! Typ Byggare Bob (fast Kaveh) på allra högsta nivå. Har hamrat, spikat, skruvat, klättrat, borrat ja you name it! Hade glömt bort hur drygt det är att bygga ihop saker och ting som vår kära IKEA har att erbjuda. Men "kors i taket" för första gången ever var det prick så många spikar och skruvar som det ska vara, annars brukar man få åka fram och tillbaks ett antal ggr!

Så detta var min dag hittills, bara hållt på hos mig! Ska se om det händer nå skoj nu efter, lite små trött men men trötthet biter inte på mig bara ta ett djupt andetag och se glad ut ;)

2 kommentarer:

Zhinous sa...

Hahaha Kaveh jag door! Jag visste inte att Bob the builder fanns dar hemmma oxa. Har hangt med en trearing har borta i Australien som avgudade honom hahaha. (Okej, du kanske inte tycker att det har var sa kul men jag var tvungen att kommentera... hmm ;)

Kaveh sa...

haha jo men klart han finns och jag försökte vara som honom men gav upp efter ett tag, har ju tummen mitt i handen haha