torsdag 12 mars 2009

Frisco?!

Ännu en dag är snart förbi, hoppat runt på BJ och åstadkommit lite! Skickat iväg bilderna som tog i tisdags, lite retusch och sedan var det bara och maila över de. Jag vart hyfsad nöjd, som vanligt med andra ord. Man ska aldrig vara helt nöjd är min motto =P
Har hunnit åka förbi biltema också, köpte lite skruvar och på vägen hem så ville Erik köpa burgare och det fick bli MAX, där sade han 3 cheesburgare då kom det lite skumma frågor om vill du ha 90 g eller 75 g, majones eller orginal dressing osv. märkligt tyckte vi men men sedan efter betalning och hela kitten så kom hon ut med burgarna som senare visade sig vara Frisco burgaren! Hur man får till cheesburgare till frisco burgare är ett mirakel för min del. Men det som förvånade mig och herr Robert var att Erik åt upp alla tre med detsamma "God Damn" dessa var ju inga små men men är man hungrig så är man det =P

Nej nu strax ska jag röra mig hemåt, får se om det blir en utgång ikväll! Känns som att träningen är viktigare just nu......eller?!

Inga kommentarer: