tisdag 17 mars 2009

Måndag!

Jopp denne måndag kunde inte ha börjat bättre än att man vaknar med damen vid sin sida och veta att SAIK är i semi efter en dramatisk rysare! Det tog hela 5 perioder plus 2,5 min i 6e perioden innan de kunde avgöra och ta sig ett steg närmare finalen! Men nu kan det bli mer än svårt, färjestad är inget lätt lag att möta man kan ju alltid hoppas =)

08.40 hade jag tandläkartid och var lika nervös som alltid, obehagligt men det brukar gå an! Tur tur jag hade inga hål fick bara lite tillsägelse om att jag måste använda tandtråd men jag är bara för lat! Hur lång tid tar det 3-4 min om "dagen" men nej det har jag inte tid med eller?! Skäms på mig! Ska förbättra mig på den delan.
Nu befinner jag mig på bj igen och ska se om de sista klasserna vill ens sälja sina eftersläppsbiljetter, de har legat här i 2 veckor utan att de har hört av sig. Märkligt det där, före de är tryckta så blir man bombad med mail och samtal om när de kommer så väl när biljetterna finns på plats så glömmer de bort att de ville så gärna ha biljetterna! Men nu pratar jag bara om en liten grupp ;)

Inga kommentarer: