söndag 8 mars 2009

Lördagen! (del. 2)

Under lördagskvällen hade vi Holmlunds på besök som körde modevisning (många kända ansikten) med vårens hetaste kläder och lite små tävlingar också! Allt verkade flyta på utomordentligt, gästerna var nöjda och glada mer begär man inte! Efter visningen small det till på både golven, grymt mycket folk och ingen hets! Bartenderna hade en del och stå i samt jag och Sanna, inte tal om plocken som sprang ihjäl sig! Fullfart från start till slut, bra kört.

Fast än att sömntiden inte varit lång alls natten före så märkte jag inget av tröttheten. Det kanske berodde på att man var i fulla värvet under hela kvällen. Missförstå mig inte nu, jag var inte full haha Snart snart ska jag överraska och ta en party natt, men det får komma när det kommer! Låter det bli en överraskning, fått många utskällningar av många gäster om att jag festar allt för lite men men jag vill ju hålla koll på stället ;)

Men som sagt det kommer snart!

Stort tack till alla!



Inga kommentarer: