tisdag 10 mars 2009

Tisdag!


Då har halva tisdagen gått upp i rök, trodde inte mina ögon när jag kikade ut i morse! Hade en skum känsla av att jag drömde men icke, det var ju hur mycket snö som helst ute! Jag som en dag tidigare skrev "Jag hoppas att våren är här" men som vanligt ska det bli tvärtemot det jag säger haha om man går efter SMHI:s prognos så ska man vända på det till den motsatta se själva här! Eller vad säger du Gassan?! =P

09 i morse hade jag möte med en butik där jag skulle utföra lite fotojobb och det gick galant (hoppas jag)! Sedan dess har jag varit på BJ och umgåtts här, ovanligt?! :]

Nu blir det en kopp kaffe & Loka sedan blir det planera vad som komma skall ske denne dag!

2 kommentarer:

Gassan Jaber sa...

Våren kommer det lovar jag och jag håller alltid det jag lovar!

Snart snart :P

Kaveh sa...

haha jojo men när =P