onsdag 25 mars 2009

Onsdag!

Dagen kunde inte ha börjat bättre än vad den gjorde eller?! Skulle upp 09 men tyvärr så kom jag aldrig upp förrän vi 11, ångest för att man missat hela 2h soltimmar men men behövde kanske vila lite vem vet! Har lovat och berätta vad som skett under helgen men har ej haft tid så det får vara nu ser vi framåt.Underbardag som denne dag vill man alltid ha, soligt och lite vårvärme ute, men jag ska inte säga mycket för gårdagen var katastrof "sol-snö-sol-snö-sol-snö" hade svårt och bestämma sig för vad det skulle vara! Gick iväg hemifrån runt 11.30 och mötte upp Ylva som hade precis sluta plugget vi tog en takeaway latté för mig, cappuccino för damen och gick runt i solen! Trevligt var det sedan skulle lillen till Väsby och hälsa på föräldrarna. Själv gled jag runt i stan hälsade lite på alla möjliga som man träffade utförde ett par ärenden och därefter var det bj som gällde för hela slanten. Umgänge med cheferna och lite små jobb till fredagens event då Telia besöker oss. mer info om den kvällen kommer senare ;)
Nu ska jag försöka kika vidare på hockeyn och hoppas på att Skellefteå AIK åtminstone vinne kvällens match. Byeeee.....

Inga kommentarer: