måndag 9 mars 2009

Morgonen!

Då var det måndag igen, 3 plus grader ute och sakta men säkert håller snön på och smälter bort. Men SMHI har lovat mer snö, förhoppningsvis har de fel som vanligt, för nu räcker det med all snö och slask! Senaste två veckorna har det snöat och efter ett par dagar har det smält bort och direkt därpå börjat snöa igen och smält bort, så har det hållt på! Nu håller vi tummarna för att våren ska slå in förvisso är jag pollen allergiker men det finns ju medicin för det ;)

Det blev tidig uppgång idag, hela 07.05 var jag uppe och drack en kopp kaffe, inte likt mig men men bra början på den nya veckan! Efter en macka så började jag röra mig mot gymmet, kom dit vid 08 hyfsad med folk där bla herr André som tränade. Nu är det nya tider för honom också "BRAVO"!! Själv håller jag på med konditionen fortfarande, har inte lyft ett kilo på gymmet enda lyftet man gör är när man springer då måste du lyfta benen haha

Nu är jag på bj, trodde att vi skulle ha möte på morgonen men det vart uppskjuten! Ett annat möte äger rum före som var bokad sedan tidigare. Har inga som helsta planer till denne dag men vi får se vad som komma skall hända! Ska träffa i varjefall träffa damen plus lite jobb här på BJ också!

later....

Inga kommentarer: