torsdag 19 mars 2009

Torsdag!


En dags vila från bloggandet nu är man tillbaks på benen igen, det hände inte mycket igår! Lite jobb med en film som blev hela 3 min 25 sek lång. Shit vad det var svårt, höll på med det förr i tiden men märkte hur snabbt man kan glömma allt, men nu är jag uppe på benen igen (lite åtminstone) =P

Så underbart med lite ljus och plus grader, man känner sig levande igen efter all de mörker som varit! Ser framåt och får lite hopp! Dagens planer, till BJ, träffa damen Ylva, fika med Nathalie och därefetr jobb som gäller ikväll!

Det är nämligen ett UF företag som har hyrt lokalen hos oss men vi står för personalen som ska köra sin fest "Spring Party", måste berömma grabbar & tjejerna som har varit duktiga och sålt iväg 500 förköpsbiljetter. Så det lär bli en hel del folk ikväll. Aja nu ska jag röra på mig.

Ciao

2 kommentarer:

Fredrik Envier sa...

Bloggtorka!? :)

Kaveh sa...

hehe snart är jag uppe på benen igen haha vart en del ;)