onsdag 17 december 2008

Dagen!

Idag har man kämpat på och fixat med en del saker!
Speciellt med lägenheten, roligt att man ber de som levererar hem vissa möbler till en att ringa 30 min före men icke, idag ringde de 2 min innan! Panik för min del, då var det bara och bita ihop och åka så fort man kunde till lägenheten och öppna dörren för de. Detta skedde 2 ggr idag, 2 ggr av 2 möjliga leveranser. But life must go on with a smile ;)
Sedan har man varit ett par svängar förbi BJ också, fast väldigt snabbt! Hann knappt säga hej så var det bara och vända ut och åka! Allmänt stressad med andra ord, fast i slutet var man bara trött trött trött! Tråkigt och montera ihop möbler haha

Undra när man blir helt klar, lär inte dröjja länge alls! Nu ska jag bara ösa på, mindre fikande mer fixande & trixande med lyan!

Nu ska jag vila lite innan man får träffa miss!
Smell you late...

Inga kommentarer: