tisdag 23 december 2008

Finbesök!

För en stund sedan fick jag besök av bloggarnas bloggare Fredrik, Josefin (goda vänner till mig kan jag skryta med om) och lilla Elliot eller numera s k Mr. Bling Bling!

Satt och pratade en del, trevligt vara det! Hade hittat ett par böcker som de fick av mig! Vad kunde var mer passande än att ge dessa som julklappar. Alla såg nöjda ut, kanske inte Fredrik för boken jag gav Josefin kommer att ge henne inspiration att önska sig en del andra klappar hehe Förlåt Mr. F! Time 2 work harder =)
Det skrek bara Josefin när jag gick förbi boken, jag var chanslös!

Självklart gav man Mr. Bling bling en klapp också, nu vet jag inte vad det kallas återkommer med det så fort jag hittat på det! Men tror att den kallas för snökula inte helt säker ;)

2 kommentarer:

Josefin sa...

haha gud va gullig du e!Tack Kaveh för allt;)Fan va rolig bild på Elliot..haha!Eller varför inte kalla han Mr Pling Pling som de i efterlyst skulle sagt...see u JULDAGEN @Birger
Puss å kram!

Kaveh sa...

haha jo det ska jag börja göra ;D
Mr. Pling Pling hahaha

Ni ska ha stor tack!
Ses snart!
Puss&Kram