torsdag 4 december 2008

Skön dag!


Jag var förbi Birger för ovanlighetens skull och pratade med chefer och Erik! Små fixade men lite papper och därefter rörde jag mig mot centrum. Det har dykt upp en del frågor ang. nyårsafton så fortsätt gärna fråga om ni undrar över något.
Studsade förbi "Make Up Store" i Forum gallerian för att hälsa på tjejerna, Fresse & Claudia! Fick en coolt påse som de ska köra på nu under jultiderna! Men jag tror icke att den kommer att användas av mig haha inte så manligt med andra ord se bilderna ;) Men jag tackar ändå! Kan ju ge bort den till mamma min eller en tjejkompis!

De kör en "VIP-kväll" den 11e dec 19-21! För mer information klicka här!
Sedan var jag förbi ett par andra butiker och kikade om det fanns något man kunde inhandla men icke! Hälsade på lite folk runt i stan också ;)

Det var för mycket folk ute också så gick jag wayns och mötte bror min och hans vän där! Väl när jag var där så dracks det upp riktigt god frappe (om det heter så) och var social till max!
Nu ska jag göra klar det sista och sedan kanske dra ut en sväng. Först hem till Roshan och därefter stockholmsnation, eller så blir det bara hemgång!

Inga kommentarer: