fredag 5 december 2008

Stockholms....

Då var det fredag igen! Utgången med Roshan igår vart hårdare än väntad, fast kanske inte så super hård som många tror. Det var ett par shots och öl också för den delen. Men roligt var det, träffade en hel del folk jag kände, kramade Ylava lite (hehe) och diggade till Mr. Ducks musik till max! Jo förresten han ska han premiär dj:a på PLOCK nu under massa helger framåt.
Det kommer att bli hur bra som helst!

Gå gärna dit och stötta honom, digga hans sköna musik och njut av de goda drinkarna!
Kommer ej att bli missnöjda.
Ska försöka hitta på något innan jobbet idag, men vädret ser inte så lockande ut!
Vi kör vår hederliga fredags lunch om ca 1 h sedan ska vi hitta på något ;)

1 kommentar:

Fredrik Envier sa...

Jag visste det!!!! Tänk va risig jag hade varit om jag låtit mig lurats med ut! Ajjabajja! =)