lördag 13 december 2008

Lördag lördag!

Lördagarna när man lägger sig är det kolsvart, när man går upp är det kålsvart! Fyyyy skäms, ska bli skärpning på allra högsta nivå fast fr.o.m. nästa vecka!Dagen bjöd på en fika med bror min och Tomaj, vi satt och bara tog det lugnt. Drack lite kaffe/te/vatten haha shit satt där i 2h, stackars grabbarna fick vänta 2h innan man dök upp så de satt där i 4h "sorry boys"! Trevligt och bara sitta ner och vara sig själv för en stund haha
Jag satt och avnjöt av min goda Kanin Latté!
Kors i taket på dagen befann jag mig på BJ under max 20 min, inte likt mig! Alla säger att det är mitt andra hem, det är bara sängen och tandborsten som fattas.Nu ska vi påbörja kvällen/nattens arbete, det verkar som att många är party sugna denne lucia helg. Jag klagar inte, men före ska jag träffa Mrs. Ylva och umgås lite (saknar henne), idag har det varit dåligt med det, ska bli förbättring under helgtid där också. Många målsättningar som
ska klaras, men det fixar jag utan problem!

PS. Kika gärna på Trolltygs julskyltning, de har gjort riktigt bra ifrån sig!

Inga kommentarer: