måndag 29 december 2008

Fika nr. 2


Sedan mötte jag upp Ylva som planerad! Gick iväg till Ragdolls där både bokade varsin tid, ska dit imorgon och finslipa mitt hår! Vem om inte Josefin vet hur mitt hur fungerar.
Sedan kom herr busfrö Elliot "Mr. Plink Plink" springande in och skulle hämta mamma Josefin.
Snubblade över Fredrik när vi var på väg därifrån och bestämde en lunch till imorgon not bad at all. Lägligt eftersom att han är ledig fram till 7e, så vänta dig många luncher framöver min herre =)

Kort därefter gick jag och Mrs. Ylva och satte och på Wayne's, avnjut varsin latté och hade en mysig stund tillsammans. Sedan var det hemåt åt varsitt håll, jag i min tur har en del jobb som skall göras och hon ska skruva ihop en byrå som nyligen inhandlats. Gooood Luck Mrs. Y!

Inga kommentarer: