tisdag 23 december 2008

Måndagen!

Lite uppdatering om gårdagen då jag inte skrev ett dugg här!

Man mådde som man förtjänade, blev en del drickande under söndagens party! Men det var sjukt skoj. jag vågar inte slänga upp några bilder från festen, tror inte att det skulle uppskattas haha så vi lägger den dagen bakom oss ;)
Umgicks en del med Ylva under måndagen samt gjorde en del ärenden då man var tvungen och springa hemåt ett tag. Var förbi Gränby centrum och hämtade ut en del bilder så jag hade lämnat in för att de skulle trycka! Riktigt snällt av de eftersom att det var sådan kort varsel. Extra plus till de, Tack! Sedan mötte jag upp herr Bo (swedishmatch) som skulle ha bilderna på IKEA därefter sprang jag på Alex Lewerentz som hade handlat in tv-bord. Efter en stunds pratande så gick jag och mötte pappa min och han gick iväg med mor sin.
Därefter gjorde jag inget mer, slappade till max, träffade Ylva och slappade/myste då också!

Nu är man åter människa igen!
En förkortad version av vad jag gjorde under måndagen!
Tja tja...

Inga kommentarer: