torsdag 25 december 2008

The day!

Då har man avklarat ännu en julafton igen, fast denne gång med snö som faktisk låg kvar på mark/träd/tack/bilar osv. Julen blir mycket mysigare direkt, se vad lite snö kan tillföra! Kan lova att jag inte är ensam och tycka så!

Klappöppningen skedde hemma med familjen och därefter åkte vi till morbror min och hans familj och var sociala. Mycket trevligt men saknade en person vid min sida och det var Ylva.
15:00 som tradition satt vi och tittade på Kalle & co med lite glögg och massa godis ;) Detta är något som man absolut inte får missa under julafton, en julklassiker med andra ord!
Efter Kalle & co var det dags för mat, som vanligt slängde man i sig hur mycket som helst! Inget ovanligt under denne dag. Utsökt mat och trevlig sällskap inte helt fel. Tur att detta sker bara en gång per år annars vill jag inte ens tänka på hur jag skulle sett ut i dagsläge! En rullande Kaveh eller?!
Därefter började lill kusinen Daniel lira Guitar Hero som han fått tidigare under dagen. Helt galet han var duktigt på det, jag ville inte ens försöka mig på det då hade jag skämts ihjäl haha
Ser han lite nöjd ut på bilden?! Ska köpa en till PS3:an och träna sedan köra över honom fast det blir svårt, han ligger så sjukt långt före :)

Därefter var det socialtid, kikade på tv (skriver om det lite senare) pratade en hel del. Med andra ord umgicks så som man ska göra under julafton!
Stort tack till alla denne dag, uppskattar allt ni gjort!

Inga kommentarer: