måndag 15 december 2008

Måndagen!

Måndagarna startar som vanligt med måndagsmöte!
Var ganska trött, måste bli skärpning på sovandet, inte bra att vara vaken allt för länge men men vi får se om jag orkar ordna upp det ;)

Efter mötet på BJ så var det dags för nästa möte hos Pontus om lite jobb som jag gjort, det gick galant! *hmm* skulle vilja åka till Las Vegas men vi får se om man har råd/ork att lägga ut pengar på det. Ett måste, det som man upplever i LV under en vecka kommer man inte ens i närheten av någon annanstans i världen under 3 månaders tid.

Drömmen om LV lever än!

Nu ska jag vila lite därefter fundera över hurvida jag ska gå tillvägas med lägenheten, orkar jag köra en utomordentlig städning idag eller inte. Känns sjukt tråkigt men så fort man fått till det så kan man flytta in igen!

Inga kommentarer: